چهارشنبه , 13 تیر 1403 2024 - 07 - 03 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیر خواب آبادانی و آباد کردن
تعبیر خواب - مقالات

تعبیر خواب آبادانی و آباد کردن

اسفند 17, 1402 00

به گزارش مجله نو: تعبیر خواب آبادانی و آباد کردن:
محمد بن سيرين گويد:
اگر بيند كه جايگاهى خراب را آباد همى كرد، چون مسجد و مدرسه و خانقاه و آن چه را بدين ماند، دليل كند بر صلاح دين و خرد و ثواب آخرى كه وى را حاصل شود و اگر بيند كه زمينى خراب از خود آبادان همى كرد، چون سر او دكان و مانند اين، دليل كند كه خير و فايده‌ى اين جهان يابد.

جابر مغربى گويد:
اگر كسى خويشتن را به خواب در جايگاهى آبادان مقيم بيند دليل كند كه خير و منفعت يابد به قدر آبادانى كه ديده بود و اگر به خلاف بيند، دليل بر شر و فساد و مضرت وى كند.

حضرت صادق عليه‌السلام می فرمايد:
ديدن آبادانى به خواب بر چهار وجه بود. اول: بر صلاح كارهاى اين جهانى. دوم: خير و منفعت. سوم: بر داد و كامرانى. چهارم: بر گشايش كارهاى بسته.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنان چه در خواب ببینیم که مشغول آباد کردن جائی هستیم ویا به بنای ساختمانی مشغولیم، دو صورت دارد . اگر آن جا که در خواب دیده ایم در اصل آباد و ساخته شده و معمور است که خواب ما گویای بیهودگی کار ما است و خواب ما می گوید عملی کاملا بی ثمر انجام می‌دهیم و اگر آن جا بایر و ویرانه است و ما آن را آباد کنیم نشان خیر و صلاح و نیک فرجامی است. اگر زمینی را که احساس می‌کنید به خودتان تعلق دارد می سازید و آباد می‌کنید، بخصوص اگر در آن کشت می‌نمائید خواب از عشق و ازدواج نزدیک با شما سخن می‌گوید. چنان چه ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده باشید در زمینه حرفه و شغل خود کاری مستقل از امور دیگر انجام می‌دهید که سود بخش است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×