سه شنبه , 12 تیر 1403 2024 - 07 - 02 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیر خواب آتشفشان
تعبیر خواب - مقالات

تعبیر خواب آتشفشان

اسفند 17, 1402 00

به گزارش مجله نو: تعبیر خواب آتشفشان:

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا:
آتشفشان در رویا آسیب‌ها و احساساتی که شخص مدتی طولانی درون خود نگاه داشته است را به تصویر می‌کشد. اگر کوه آتشفشان فوران کند نشان دهنده تخلیه احساسات – شاید آسیب‌های روحی سال‌ها پیش اکنون به سطح آمده‌اند و اگر شخص به نحو مناسبی با آن مواجه شود در فرایندی التیام بخش ابراز می‌شوند.

آنلی بیتون می‌گوید:
دیدن آتشفشان در خواب، نشانه آن است که با کسانی مخالفت می‌کنید که شهرت شما را به عنوان شهروندی درستکار و خوش برخورد، زیر سؤال می‌برند.

دیدن آتشفشان در خواب، نشانه‌ی مخالفت دوستان و آشنایان با شهرت شما می‌باشد.

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:
اگر کسی بیند که از آسمان، مانند باران آتش می‌بارید، دلیل بر بلا و فتنه و خونریزی بود، از جهت پادشاهان در آن موضع

اگر بیند که آتشی از آسمان بیامد و چیزهای خوردنی که از آن او بود بسوخت، دلیل کند که طاعت‌های وی، نزد حق تعالی پذیرفته شود.

معبرین غربی می‌گویند: دیدن خواب آتشفشان در خوابتان بیانگر این است که شما قادر به کنترل احساسات‌تان نیستید، خصوصا اگر آتشفشان فوران می‌کند. شما آماده اید که منفجر شوید. پیامد ممکن است آسیب زننده باشد، خصوصا به اطرافیان‌تان. اگر آتشفشان، خاموش است، بیانگر مسائل گذشته است. (آرام گرفته است)

فرار کردن از آتش فشان
معبران غربی بر این باورند که تعبیر خواب فرار کردن از آتش به معنای این است که شما تمرکز خود را بر انتقال احساساتتان به دیگران گذاشته‌اید، گاهی از شخصی عصبانی هستید اما علت آن را نمی دانید. این خواب همچنین نشانه‌ای از بار مسئولیت زیادی است که بر دوش شماست. اگر گدازه‌های آتش شما را در خواب تعقیب کنند یه این معناست که برای پیشرفت در زندگی باید شاد باشید. اگر جمع زیادی از مردم را دیدید که از آتشفشان فرار می‌کنند نشانه این است که شما باید مشکلات زندگی خود را رفع کنید.

به صورت کلی آتشفشان و پدیده‌هایی از این دست (سیل، زلزله و …) نماد قدرتی فراتر از توان فرد بیننده خواب است. البته برای درک بهتر هر رویا می‌توان به مفاهیم آن همچون زلزله در خواب یا تعبیر خواب سیل رجوع کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×