یکشنبه , 17 تیر 1403 2024 - 07 - 07 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیر خواب آرد بیز یا آرد الک
تعبیر خواب - مقالات

تعبیر خواب آرد بیز یا آرد الک

اسفند 17, 1402 10

به گزارش مجله نو: تعبیر خواب آرد بیز یا آرد الک:

به روایت امام جعفر صادق(ع):
غربال در خواب بر چهار وجه است
مردی مصلح و درستکار
زنی فضول
خدمتکار
منفعت کم و ناچیز

به روایت ابراهیم کرمانی
دیدن غربال در خواب، دیدار مردی است که در میان دوستان و فامیل و خویشان می گردد.

به روایت آنلی بیتون
ديدن الك در خواب ، نشانة آن است كه در معامله اي كه با ديگران مي كنيد زيان خواهيد ديد .

اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك بسيار ريز است ، نشانة آن است كه اقبال مي يابيد در تصميم نادرست خود تجديد نظر مي كنيد .

اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك خيلي درشت است ، نشانة آن است كه هرآنچه با زحمت به دست آورده ايد ، سرانجام از دست خواهيد داد .

به روایت معبران دیگر:
اگر دیدید که الک خریده اید، تعبیرش این است که در اقدامی جالب، تمام کسانی که در زندگی تان به شما حسادت میکنند یا قصد دارند به شما آسیب بزنند را از زندگی خود حذف خواهید کرد. این تصمیم درستی است. باید با کسانی رفت و آمد کنید که لیاقت شما را داشته باشند.. دیگر اجازه نخواهید داد کسی شما را دست کم بگیرد و تحقیر کند.

اگر در خواب می بینید که الک را دور می اندازید ، تعبیرش این است که به سنت ها احترام می گذارید. شما از آداب و رسوم ها لذت می برید و منتظر هستید تا در هر تعطیلی این مراسم را به جا بیاورید. این مراسم شما را به یاد دوران کودکی تان می اندازند، بنابراین دوست دارید به آنها احترام بگذارید.

اگر در خواب دیدید که از الک استفاده می کردید، تعبیرش این است که باید مراقب وسایل خود باشید. احتمالاً به اموال خود برای چه کسی توجه نمی کنید و اغلب نمی توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. شما مدام می گویید که شروع به نوشتن مطالب می کنید ، اما به خاطر می آورید که وقتی چنین تصمیمی هیچ معنایی ندارد.

ساختن الک درخواب نشانه این است که می توانید اولویت های خود را به زودی تغییر دهید. متوجه خواهید شد که پول درآوردن نیاز شما را برآورده نمی کند و شما تنها زمانی خوشحال می شوید که خانواده از شما راضی باشند . به همین دلیل توجه بیشتری را به افرادی که دوستشان دارید اختصاص می دهید.

اگر درخواب دیدید که دیگران الک می سازند، تعبیرش این است که دوستی که مدت ها است او را ندیده اید ممکن است با شما تماس بگیرد. او شما را به صرف قهوه دعوت می کنند.

اگر در خواب می بینید که کسی الکی به شما هدیه می دهد ، تعبیرش این است که شما از خانواده و دوستان خود غافل شده اید. شما احتمالاً اخیراً تعهدات زیادی داشته اید و برای ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کاری خود مشکل دارید. با این حال ، به زودی موفق خواهید شد تمام آن کارها را به پایان برسانید. پس از آن برای کسانی که دوستشان دارید زمان پیدا خواهید کرد.

این خواب نماد تنهایی است. افرادی که مدت ها مجرد بوده اند با این احساس بسیار آشنا هستند. با این حال ، اگر در رابطه یا ازدواج هستید ، نیازی نیست چنین احساسی داشته باشید. این رویا نشانه این است که زمان مناسبی برای گفتگوی دوستانه با کسی است که به او علاقه دارید.

فروش الک در خواب نشانه این است که به یک فرد جوان کمک خواهید کرد. ممکن است تکالیف خود را با بچه ها انجام دهید ، به همکاران بی تجربه خود کمک کنید تا نحوه انجام را یاد بگیرند. یا اینکه به یکی از اعضای جوانتر خانواده آموزش دهید که کاری را انجام دهند. به هر حال ، تبادل نظر با شخصی که دیدگاه متفاوتی نسبت به جهان اطراف شما دارد ، احساس خوبی خواهد داشت.

سرقت الک در خواب به این معنی است که شما خود را در گروه بزرگی از مردم شرمنده خواهید کرد. ممکن است دوستان یا اقوام خود را برای ناهار دعوت کنید ، اما غذا آنطور که می خواهید خوشمزه نمی شود. احتمال دیگر این است که شما چیزی را در حضور همکاران کاری بگویید که آنها را شگفت زده کند و پس از آن شما را مسخره کنند.

اگر در خواب دیدید که کسی الک شما را دزدید، تعبیرش این است که آسیب جزئی را تجربه خواهید کرد. ممکن است ماشین یا یکی از لوازم خانگی خراب شود و شما باید مبلغ مشخصی را برای تعمیر یا تعویض آن بپردازید. خوشبختانه شما برای چنین شرایطی پس انداز دارید ، بنابراین کل رویداد برای شما سخت نخواهد بود.

اگر در خواب می بینید که یک الک را به طور تصادفی شکسته اید ، تعبیرش این است که تصادف خواهید کرد. اگر در خواب می بینید که این کار را عمدا انجام می دهید ، تعبیرش این است که معتقدید رئیس یا اعضای خانواده به تلاش و سخت کوشی شما به اندازه کافی احترام نمی گذارند.

اگر دیدید شخص دیگری در خواب الک را شکست، تعبیرش این است که شما عزیزی را دلداری می دهید. اگر در خواب می بینید که شخصی آن را عمداً شکسته است ، تعبیرش این است که کسی اقتدار ، دانش یا تخصص شما را زیر سوال می برد. این امر در مورد بخش تجاری زندگی شما که در آن زمان و تلاش زیادی صرف کرده اید صدق می کند.

شستن الک در خواب نشانه این است که شما فردی بسیار دقیق هستید. هر کاری که انجام می دهید باید کاملاً انجام شود. در واقع ، چنین رویکردی بیشتر وقت شما را می گیرد ، اما باید بدانید کسانی که با شما کار می کنند حس خوبی ندارند. شما احتمالاً از دوستان و اعضای خانواده خود شنیده اید که آنها را بارها با چنین رفتاری دیوانه می کنید ، اما نمی توانید خود را تغییر دهید.

اگر درخواب دیدید که شخص دیگری مشغول شستن الک بود، تعبیرش این است که با شخصی کار میکنید که به شدت وسواس کاری دارد و شما هم باید تمام تلاش خود را بکنید. آنها به یک ضرب المثل اعتقاد دارند – راه من یا بزرگراه ، به همین دلیل است که برای پایان دادن به آن پروژه باید واقعا صبور باشید. شما همچنین آرزو خواهید کرد که هرگز با چنین شخصی دوباره ملاقات نکنید.

اگر درخواب دیدید که سبزی ومیوه را الک میکردید، تعبیرش این است که شما یک فرد عملگرا هستید. هنگامی که باید تصمیم مهمی بگیرید ، می توانید احساسات را به طور کامل کنترل کنید. برخی معتقدند شما بی احساس هستید ، اما برخی موقعیت ها مس

تلزم اندیشیدن در مورد آنها با خونسردی است.

اگر دیدید که دیگران سبزی و میوه را الک می کردند، تعبیرش این است که به لطف همکاران خود ، یک پروژه را به سرعت به پایان می رسانید. یکی از اعضای تیم شما می داند که هر لحظه باید چه کاری انجام دهد ، به همین دلیل است که همه را در مسیر درست هدایت می کند. شما می خواهید همکاران بعدی شما شبیه آن شخص باشد ، اگرچه می دانید که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

الک کردن آب در خواب نشانه این است که شما وقت گرانبهای خود را با توجه به چیزهایی که نمی توانید کنترل کنید هدر می دهید. بهتر است بر روی چیزی که می توانید تغییر دهید تمرکز کرده و مشکلات خود را فراموش کنید.

اگر دیدید که دیگران آب الک میکردند، تعبیرش این است که شخصی در زندگی واقعی به شما دروغ می گوید. آنها برای شما داستانهای بیهوده می گویند و سعی می کنند شما را متقاعد کنند که حق با آن هاست.

الک پر از مورچه در خواب نماد آسیب است. بنابراین از هزینه های زیاد خودداری کنید تا در آینده ورشکستگی را تجربه نکنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×