شنبه , 7 مهر 1403 2024 - 09 - 28 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیرخواب آب خوردن- بهترین تعابیر از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی و دیگر معبرین
تعبیر خواب - مقالات

تعبیرخواب آب خوردن- بهترین تعابیر از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی و دیگر معبرین

اسفند 21, 1402 10

به گزارش مجله نو: تعبیرخواب آب خوردن:

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

اگر از آب رودخانه یا سیل برگرفتید و نوشیدید دو صورت دارد.یا آب کثیف است یا روشن و صاف. آب کثیف مال و بهره است که از طریق نا مشروع و نادرست نصیب شما می گردد و آب روشن چیزی است مادی و مالی که از راه پسندیده به چنگ می آورید و بهره مند می شوید.

اگر در خواب دیدید که با لیوان یا کاسه آب می خورید در جشنی عشرت آور و عیش آمیز شرکت می کنید که جشن و سرور به شما تعلق ندارد و احتمالا مثل مهمان از آن سهم می برید.

اگر دیدید یکی در مقابل شما با لیوان یا کاسه و یا ظرف دیگری آب می نوشد مجذوب کاری می شوید که فکر می کنید انجام آن به سود شما می تواند باشد. آب ناودان اگر روشن باشد رحمت است و اگر گل آلود و کثیف باشد زحمت است.
آب گرم نوشیدن تحت هیچ شرایطی در خواب خوب نیست و نشانی از بیماری است که باید مراقب صحت و سلامت خود در دو هفته آینده باشید.
اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد.

گوستاو یونگ:دیدن آب در خواب نشان دهنده حالات روحی و جریان انرژی احساسی اسـت. آب بدلیل خاصیت طبیعی کـه دارد، بر بـه تصویر کشیدن چگونگی روابط مـا با احساساتمان تاکید دارد. برای مثال مـا غرق در احساساتمان میشویم یا احساس می کنیم آب سردی بر آتش درون ریختهایم. اغلب اوقات تصویر آب بـه مـا احساس پاکیزگی و سرحال آمدن میبخشد.

آب هم چنین نمایانگر توان بالفعل مـا برای تجربه عواطف بسیار اسـت، زیرا کـه آب می تواند بـه هر شکلی درآید و بـه هر سو برود. چگونگی ارتباط مـا با آب چگونگی رویارویی مـا با عواطف و حالات مختلف روحی را نشان میدهد. معبران غربی بر این باورند کـه خواب دیدن درباره آب بسته بـه جزئیات خواب میتواند تعبیر مثبت و یا منفی داشته باشد.

لیلا برايت میگويد

ديدن آب در خواب، نشانهى كيفيت و چگونگى حالات درونى شـما اسـت و آب پاک و زلال، نشانگر موفقيت و پيروزى شـما مى باشد. آب كثيف و كدر نيز نشانهى روابط مشكوك و نامطمئن اسـت. یونگ نیز می گوید کـه دیدن آب در خواب نماد ذهن ناهشیار آدمی اسـت. آب جوهره روح و روان و جریان انرژی زندگی اسـت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×