شنبه , 7 مهر 1403 2024 - 09 - 28 ساعت :
» اطلاعات عمومی » ویژگی مادران متولد هر ماه + هدیه‌های مخصوص متولد هر ماه
اطلاعات عمومی

ویژگی مادران متولد هر ماه + هدیه‌های مخصوص متولد هر ماه

اسفند 21, 1402 10

خلاصه مطالب: مادران متولد مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند، هر کدام ویژگی‌ها و سلیقه‌های خاص خود را دارند و هر کدام نیاز به هدیه‌های مخصوص دارند. برای مادران متولد مهر بامبو و گل‌های لاله، برای مادران متولد آبان گل‌های قرمز و سفید، برای مادران متولد آذر گل میخک، برای مادران متولد دی گل‌های ارکیده، برای مادران متولد بهمن گل‌های بنفشه، رز یا گل فراموشم نکن و برای مادران متولد اسفند غنچه رز سفید یا زنبق زرد مناسب خواهد بود.

به گزارش مجله نو: ویژگی مادران متولد هر ماه

مادران متولد مهر : این مادرها همیشه بچه هایشان را لوس می کنند ، آنها احساساتی، مهربان ، با هوش و دوست داشتنی هستند.
بامبو بهترین گلی هست که می توانید برای این مادران هدیه بیاورید ؛ از آن جایی که آنها تحت تاثیر سیاره ونوس هستند مجموعه ای از گل های لاله هم خوشحالشان خواهد کرد.

مادران متولد آبان : این مادران بهترین دوست ، معلم و محافظ فرزنداشان هستند ؛ این زنان با اراده همیشه به فرزنداشان در راه رسیدن به اهداف بزرگ کمک می کنند. خیلی از آنها در زندگی بچه هایشان نقش رهبر را به عهده دارند ؛ گل هایی گه گلبرگ های قرمز دارند ، گل های سفید و گل های بزرگ آنها را خوشحال تر خواهد کرد.

مادران متولد آذر : این خانم ها روشنفکر هستند و ذهنی باز و روحی مستقل دارند ؛ همیشه محیط خانه را شاد و پرانرژی می کنند و دوست دارند فرزندانشان را به سفر و گردش ببرند.
برای آنها گل میخک ببرید چون این گل ها نشان دهنده عشق و علاقه هستند ؛ میخک ها در رنگ های مختلف وجود دارند ، رنگی را انتخاب کنید که برای مادرتان جذاب تر است.

مادران متولد دی : این مادران ظریف و حساس هستند و وظیفه مادری خود را کاملاً جدی می گیرند و آن را جزو اولین اولویت های زندگی خود قرار می دهند. از ذهن خلاق و طنز بالایی برخوردارند و سعی می کنند شادی و نشاط را در محیط خانه حاکم کنند ؛ گل های ارکیده به دلیل زیبایی خاص و دوامی که دارند هدیه مناسبی برای مادران متولد دی ماه هستند.

مادران متولد بهمن : این خانم ها مهربان و در عین حال منظم و مرتب هستند و مسائل و مشکلات را به راحتی با فرزاندشان مطرح می کنند ؛ آنها در برقراری ارتباط با دیگران موفق هستند و هنگام بحث و جدل احساساتی نمیشوند.
مادران متولد بهمن می توانند دوستی وفادار و همیشگی باشند ؛ گل های بنفشه نماد وفاداری هستند و آنها را بی نهایت خوشحال می کنند ، همین طورگلِ رز یا گل فراموشم نکن میتواند هدیه خوبی برای آنها باشد.

مادران متولد اسفند : داشتن مادر متولد اسفند یعنی آزادی فکر و بیان در محیط خانه ؛ او به رویاهای شما گوش میدهد و به شما اطمینان می دهد که آرزوهایتان به حقیقت خواهد پیوست.
دسته گل های بزرگ او را چندان خوشحال نمی کند و در عوض ترجیح می دهد یک شاخه گل زیبا هدیه بگیرد tغنچه رز سفید یا زنبق زرد او را بی نهایت خوشحال خواهد كرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×