دوشنبه , 11 تیر 1403 2024 - 06 - 30 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیر خواب آب جوش
تعبیر خواب - مقالات

تعبیر خواب آب جوش

اسفند 22, 1402 10

به گزارش مجله نو: تعبیر خواب آب جوش:

به روایت لوک اویتنهاو:
آﺏ ﺟﻮﺵ: ﺩﻋﻮﺍ ﻭ ﺩﺷﻤﻨﻲ
از نظر لوک اویتنهاو اگر در خواب دیدید که مچ هر دو پای شما با آب جوش سوخته بود و از شدت سوختگی متورم شده بود، تعبیر این خواب نشان می دهد که که شخصی و یا گروهی از روی خصومت، دشمنی و نفاق باعث لکه دار شدن اعتبار و آبروی شما خواهند شد. این افراد تنها هدف شان اذیت کردن شماست.

تعبیر خواب آب جوش در کتاب سرزمین رویا:
شما آب می جوشانید : باید هیجانات خود را کنترل کنید .

تعبیر خواب آب جوش به روایت مطیعی تهرانی
آب گرم نوشیدن تحت هیچ شرایطی در خواب خوب نیست و نشانی از بیماری است که باید مراقب صحت و سلامت خود در دو هفته آینده باشید.
چنانچه در خواب ببینید که کسی به روی شما آب گرم پاشید یا آب ریخت و آن آب کثیف و آلوده و متعفن بود یک بیماری در پیش دارید و اگر دیدید شما روی کسی آب گرم ریختید آن شخص اگر آشنا و شناخته شده باشد در حق او ستم روا می دارید یا به یکی از بستگان بلا فصل خود آسیب وارد می آورید و
اگر آن شخص ناشناس باشد نیتی بد در شما پیدا می شود که بهتر است پرهیز کنید و در روزهای آینده دست به کاری نزنید که نتیجه بد آن متوجه مردم شود.

جوشاندن آب فتنه انگیزی است. سماور پر از آب جوش همسر بد خلق و خشمگین است.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی اگر در خواب دیدید که هر دو پای شما با آب جوش سوخت، تعبیرش این است که از سمت پدر و مادر و والدین خودتان یک ناراحتی و دل آزردگی خواهید داشت. شاید این خواب می خواهد به شما گوشزد کند که محبت و رحمت خودتان را نسبت به آنها ادا کنید و سعی کنید که با آنان با ادب و آرامی صحبت کنید.

اگر در خواب دیدید که جفت پاهای شما تا زانو با آب جوش سوخت، به طوری که درد و التهاب آن شما را اذیت می کرد و باعث عذاب شما شده بود، به طوری که حتی وقتی بیدار شدید سوزش و درد آن هنوز احساس می شد، خواب خوبی ندیده اید و تعبیرش این است که شهرت و آوازه شما زیر سوال خواهد رفت و امکان دارد که اعتبار و آبروی شما در بین اطرافیان، خانواده و جامعه لکه دار شود.

 

به روایت لیلا برات
از نظر لیلا برات اگر در خواب دیدید که پاهایتان با آب جوش سوخت، این رویا نشانگر از دست دادن یک یک موقعیت و شانس کاری و مالی است.اگر در خواب دیدید که در حال درس کردن چایی و یا غذا بودید و ناگهان کتری پر از آب جوش روی پای شما ریخت و یکی از پاهایتان را سوزاندید، تعبیرش این است که سفری را که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده اید، کنسل خواهید کرد. شاید اتفاقی پیش بیاید که این سفر برای مدت ها عقب بیفتد.

به روایت آنلی بیتون
از نظر آنلی بیتون اگر در خواب دیدید که آب جوش روی قسمتی از بدن تان ریخت و شما را سوزاند، این رویا تعبیرش خوب نیست و حوادث و اتفاقات بسیار ناگواری در زندگی تان رخ می دهد که باعث می شود تمام خواسته ها و آرزو های دل انگیز شما از بین برود. حتی ممکن است تا مرز افسردگی پیش بروید و زندگی تان را خراب کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×