چهارشنبه , 13 تیر 1403 2024 - 07 - 03 ساعت :
» اطلاعات عمومی » تعبیر خواب » تعبیر خواب آشتی
تعبیر خواب - مقالات

تعبیر خواب آشتی

اسفند 25, 1402 10

به گزارش مجله نو: تعبیر خواب آشتی

به روايت امام جعفر صادق(ع):
آشتی در خواب، دلیل کند بر سه وجه است.
بر درازی عمر
بر قوت و نیرومندی
بر سیرت و اعتقاد پسندیده
دوست شدن با دشمن: دیدن این رویا برای زنان باردار به نشانه ی سلامت به دنیا آمدن نوزاد ،پرورش فرزندی صالح،رها شدن از غم و بدی میباشد و برای مردان به نشانه ی طولانی تر شدن عمر و زندگی پربرکت همراه با خوشی و سعادت است.

اگر کسی ببیند با کسی که از او قبلا متنفر بوده و یا دل خوشی از ایشان نداشته دوست می شود و همراه با او میخندد علامت آن است که ظرف مدت زمان کوتاهی به قدرت و کمال میرسد تا حدی که میتواند سبب کار خیر برای دیگران و خانواده ی خودش شود اگر ببینی یکی از دوستانت تو را با کسیکه با او دشمن هستی آشتی میدهدبه علامت سیرت و اعتقاد پسندیده است.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
اگر شخص در خواب ببیند در آشتی با خشم و غضب کسی را به صلاح می خواند ، تعبیر چنین باشد که او را به,فساد و تبهکاری می خواند و می کشاند.
اگر در خواب دیده شود که شاهد آشتی کردن ، است تعبیر آن باشد که عمرش طولانی می شود.
اگر خواب ببیند در آشتی کسی را به فساد از دین دعوت کرد ، دلیل آن باشد که او را به طلاح و درستکاری, و خیر و راه راست می خواند.

تعبير خواب به روايت لیلا برات
آشتی کردن با کسی به معنی این است که شما رقیبی بسیار سختگیر و غیرقابل بخشش در سر راه خود دارید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، علامت آن است که در زندگی و آینده ی خود، کاری او را بسیار ناامید خواهد کرد.
اگر تاجری چنین خوابی را ببیند، علامت آن است که اجناس او به قیمت بسیار بالاتری به فروش می روند.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
آشتی کردن همچنان که دربیداری خوب است در خواب نیز صورتی نیکو می تواند داشته باشد اما اگر با کسی آشتی کردید که در بیداری با او قهر هستید نشان آن است که بد او را می خواهید و کینه ای از او به دل دارید ولی اگر در خواب با کسی آشتی کردید که در بیداری قهر نبوده اید خوب است و این را می گوید که خیر و صلاح در پیش دارید و می توانید برای یکدیگر مفید و مؤثر واقع شوید.
اگر در خواب با کسی که اصلاً او را نمی شناسید آشتی کردید نشان آن است که کسی به شما نیکی می کند.

تعبير خواب به روايت آنلی بیتون
خواب آشتی کردن نشانه محیطی صمیمی و گفتگوهای دوستانه است.
اگر تاجری چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که اجناس او بهای بیشتر پیدا خواهد کرد و اگر جوانان خواب آشتی ببینند، نشانه وصال و نزدیکی است.

اگر خواب ببینید کسی بی توجه به خودخواهی شما طرح آشتی می ریزد، نشانه آن است که در اثر بی توجهی به وظایف خود نزد دوستان شرمنده و سرافکنده اید.
اگر زنی چنین خوابی ببیند، دلالت بر آن دارد که در آینده از امری ناامید خواهد شد.

تعبير خواب آشتی به روايت جابر مغربی
اگر کسی خواب ببیند با بدترین و رذل ترین دشمن و یا رقیب خود آشتی میکند و گذشته ها و کدورت ها را دور میریزد به این نشانه باشد که در اکثر امور زندگی اش شانس می آورد فرزندانی صالح پرورش میدهد و در تنگناهای زندگی حتما کسی یا کسانی به او یاری میرسانند از خطرات بدی ها و بلاهای دنیوی رها و ایمن میشود و از همه مهمتر اینکه عمری طولانی و پربرکت نصیبش خواهد شد

تعبير خواب آشتی و دوست شدن با دشمن به روايت خالد اصفهانی
این رویا به این نشانه است که شما و خانواده تان جمعی صمیمی و پر مهر و محبت پیدا خواهید کرد رفتار اخلاق و کردارتان تغییر بسزایی خواهد کرد و روند زندگی آن طوری پیش می رود که مورد علاقه ی شماست در اکثر موارد از گزند بدی ها اشرار و یا خطرهای دنیوی در زندگی ایمن می شوید.

تعبير خواب آشتی و دوست شدن با دشمن به روايت ابراهیم کرمانی
برای دختران و زنان دیدن چنین رویایی سراسر خیر برکت و نعمت است چرا که از لحاظ کیفی و کمی در زندگی ایشان تاثیر بسزایی دارد و حتی میتواند سبب بهبود بیماریهای خفیف از بین رفتن رنج غم و گرفتاری به دنیا آمدن نوزادانی پاک صالح و درستکار باشد.

تعبير خواب آشتی به روایت معبران دیگر
شیخ ابوجعفر طوسی در این باره گفته است: اگر زنی متاهل خواب ببیند که معشوق قبلی اش به سمت او باز میگردد به نشانه ی اختلافات شدید بحث و جدل و جدایی از همسر می باشد در واقع طلاق یکی از معانی اصلی دیدن این رویا می باشد دیدن چنین برای زنان و مردان متاهل اصلا معنای خوبی ندارد و میتواند دردسر ساز باشد اما اگر دختر یا پسر مجردی ببیند که معشوق او دوباره به نزدش باز میگردد به نشانه ی این است که به واسطه ی دوستی و یا ایجاد ارتباط با جنس مخالف رابطه های عاشقانه ی جدید شروع خواهند شد.
اگر ببیند معشوقی که برگشته با چشم گریان و یا محزون است به نشانه ی یک دعوا و یا یک مشاجره ی طولانی برای صاحب رویا است که با خانواده ی خود دارد.
اگر ببیند به قصد ازدواج و یا عروسی برگشته دلیل بر این باشد که یکی از بهترین رفقای صاحب رویا عروسی خواهد کرد اگر ببیند معشقوش که مرده است بر میگردد به نشانه ی مرگ بیماری و یا غم و رنج طولانی است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×