دوشنبه , 11 تیر 1403 2024 - 06 - 30 ساعت :
» بیوگرافی » بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال
بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال
بیوگرافی - ورزشی

بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال

فروردین 15, 1403 20

چکیده ای از بیوگرافی محمد دانشگر

نام:محمد دانشگر

متولد:۳۰ دی ۱۳۷۲

زادگاه:بوشهر

زمینه فعالیت:ورزش فوتبال

پیشه:بازیگر

پست:مدافع میانی

سالهای فعالیت:۱۳۸۰ تاکنون

قد:۱۸۴ سانتی متر

بیوگرافی محمد دانشگر

محمد دانشگر در روزهای اولین آخرین ماه سال ۱۳۷۲ در شهرستان برازجان به دنیا آمد. او از بین ۳ برادر و یک خواهر، کوچکترین آن‌ها بود. قد او ۱۸۴ سانتیمتر است و در موقعیت مدافع میانی دروازه های فوتبال را حفظ می‌کند. از دوران کودکی، محمد علاقه‌مند به بازی فوتبال بوده است و این علاقه از پدرش حسین تاجی به ارث برده شده است. او می‌گوید: “همه اعضای خانواده‌ام طرفدار تیم استقلال هستند و فشاری که از آن‌ها دریغ‌ناکتر است، از فشار هواداران است. برادرانم حتی بعد از بررسی دقیق بازی‌هایم، به من انتقاد می‌کنند که چرا در آن لحظه اشتباه کردم…”

بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال
بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال

همسر محمد دانشگر

تاکنون اطلاعات دقیقی راجع به ازدواج و زندگی شخصی محمد دانشگر منتشر نشده است.

فعالیت های محمد دانشگر

داستان شروع محمد دانشگر به دنیای فوتبال در سال ۱۳۸۰ با تیم بهمن شهر، یک داستان پر از انگیزه و تلاش بود. او با حمایت خانواده و استعداد فوتبالی خود، به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست و باعث شگفتی‌های بسیار شد. سپس با ورود به آکادمی افشین پیروانی، دانش خود را به اوج رساند و با حضور در اکادمی ولیعصر شیراز، به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شد. اما اواخر در سال ۲۰۱۱، با امضاء قرارداد با باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، به یک مرحله جدید از حرفه‌ای شدن خود رسید. محمد دانشگر در سال ۲۰۱۲ با ورود به تیم فجر، به دنیای فوتبال حرفه ای پا گذاشت و با انجام ۲۴ بازی رسمی، توانست یک گل زیبا به ثمر برساند. او تا سال ۲۰۱۵ با این تیم فعالیت داشت و سپس علیرضا منصوریان او را به تیم نفت تهران دعوت کرد. در این تیم، دانشگر باعث شد تا در جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵، قهرمان شود. سپس وی به تیم استقلال پیوست و در پست مدافع میانی، در لیگ برتر ایران به میدان رفت. از دیگر دستاوردهای او در این تیم، می توان به ۳ بار نایب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی اشاره کرد.

در یکی از مسابقات، محمد دانشگر توسط بهزاد غلامپور درویش و فرهاد مجیدی اخطار خورد و بعد از دو ماه غیبت به تمرینات تیم استقلال بازگشت. او در یک بازی با پیکان دچار مصدومیت سری شد و برای مدتی بیهوش شد اما پس از بهبود، دوباره به زمین بازگشت. او سپس با یک قرارداد سه ساله به تیم سپاهان پیوست.

درباره مشکلات تیم استقلال، محمد دانشگر اظهار داشت:
“ما با مشکلات ذهنی و مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما این مسائل را به عنوان بهانه برای عملکردمان استفاده نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی کارمان می‌پردازیم.”

بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال
بیوگرافی محمد دانشگر بازیکن فوتبال

الگوی محمد دانشگر

سهراب بختیاری، الگوی فوتبالی معروف و با استعداد، همواره به عنوان بهترین مدافع ایران شناخته می‌شود. او با حرکات شگفت‌انگیز و ضربات قوی به گل‌های زیبا دست یافت و با استفاده از استپ سینه بهترین کنترل توپ را ارائه می‌داد. سهراب بختیاری، به نظر من، یک بازیکن بی‌نظیر و بی‌مانند در دنیای فوتبال است که شایسته تحسین و احترام ما می‌باشد.

بازی های ملی محمد دانشگر

تا به امروز، محمد دانشگر در گروه‌های سنی مختلف تیم ملی ایران شرکت کرده است. او شش بار در تیم زیر ۱۷ سال و تیم ملی جوانان ایران به میدان رفته است. همچنین، او دوازده بار در تیم امید ایران بازی کرده و موفق به زدن دو گل شده است.

منبع: مجله نو

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×