دوشنبه , 11 تیر 1403 2024 - 06 - 30 ساعت :
» بیوگرافی » بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش
بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش
بیوگرافی - ورزشی

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش

فروردین 15, 1403 20

چکیده ای از بیوگرافی کریم انصاری فرد

نام : کریم انصاری‌ فرد

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۱۴ فروردین ۱۳۶۹

زادگاه: اردبیل، ایران

پُست: مهاجم

قد: ۱٫۸۵ سانتیمتر

بیوگرافی کریم انصاری فرد

در سال ۱۳۶۹، کریم انصاری فرد در زمین فوتبال شهر اردبیل وارد عرصه شد. عشق بی‌پایان او به این ورزش، باعث پیشرفت بی‌شمار او شد. او ابتدا در ذوب آهن اردبیل شروع به بازی کرد و سپس توسط استاد علی دایی به دنیای فوتبال حرفه‌ای معرفی شد. کریم انصاری فرد از جمله بازیکنانی است که تجربه تمام رده‌های تیم ملی را دارد. وی در اولین بازی ملی خود در برابر تیم ایسلند تنها گل زد و اولین گل ملی خود را ثبت کرد. همچنین، در مسابقه ایران – کره‌شمالی در جام قهرمانی آسیا در قطر، توانست تک گل بازی را به ثمر برساند.

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش
بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش

باشگاه‌هایی که کریم انصاری فرد در آن ها بازی کرده است:

سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی که در زادگاه کریم، یعنی اردبیل برگزار شد، کریم انصاری فرد توسط علی دایی، مربی برجسته، زیر نظر گرفته شد و وارد آکادمی جوانان باشگاه سایپا شد. پس از گذشت زمان، وی به تیم اصلی سایپا پیوست و در 131 بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس حضور داشت و 55 گل زیبا به ثمر رساند. انصاری فرد پیشنهادات خوبی از تیم‌های خارجی داشت، اما به دلیل مشکلاتی انتقالش به تیم‌های دیگر انجام نشد.

پرسپولیس

پس از درخشش در تیم سایپا، در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲، کریم انصاری فرد به عنوان بازیکنی با استعداد با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال محبوب پرسپولیس پیوست. او به شماره ۹ در تیم پرسپولیس حضور یافت و در یک بازی دوستانه با تیم آلومینیوم اولین گل خود را به ثمر رساند. با شروع رسمی توپخانه کریم انصاری فرد در یک بازی مقابل تیم صنعت نفت ظاهر شد و گل اول رسمی خود را در مقابل تیم گهر زاگرس به ثمر رساند. او همچنین در مقابل تیم پیکان تهران اولین هتریک خود را به عنوان یک بازیکن پرسپولیس به ثمر رساند. در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، کریم انصاری فرد باز هم نشان داد که چقدر یک بازیکن برتر است و با اهرم های هتریک و گل اول تیم پرسپولیس در فینال، همه را مبهوت خود کرد. او در ابتدا تصمیم گرفت با تمام پیشنهادهای عالی که از سوی تیم های مختلف دریافت کرده بود، به پرسپولیس وفادار بماند. اما در پایان، این تصمیم را دوباره برگرداند و به همراه سرمربی تیم، از پرسپولیس جدا شد.

تراکتورسازی

در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۲، کریم انصاری فرد به اردوی تراکتورسازی تبریز پیوست. اما به دلیل ارسال ناقص مدارک به سازمان لیگ، او از شرکت در بازی اول تیم در لیگ برتر ایران محروم شد. بعد از آن، برخی خبرگزاری‌ها به اشتباه فکر کردند که انصاری فرد به دلیل فسخ تاخیری قراردادش با پرسپولیس، تا نیم‌فصل نخست محروم شده است. با این حال، او در بازی دوم تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد حضور یافت. و این باعث شد که او توانست اولین گل خود را برای تراکتورسازی در بازی مقابل ذوب آهن به ثمر برساند.

اوساسونا

با یک قرارداد دوساله، کریم انصاری فرد به تیم فوتبال اوساسونا پیوست. در اطلاعیه‌ای از طرف باشگاه اوساسونا، عکسی از او با پیراهن تیم پرسپولیس منتشر شد و او را با شماره ۱۲ معرفی کردند.

پانیونیوس

تابستان سال ۲۰۱۵، او با تیم فوتبال پانیونیوس در لیگ برتر یونان قرارداد بست. او در این تیم ۴۴ بازی رسمی و ۱۴ گل زده بود.

المپیاکوس

کریم انصاری فرد، با قراردادی به ارزش نیم میلیون یورو و به مدت سه فصل و نیم، به تیم فوتبال المپیاکوس یونان پیوست. در فصل حال، با زدن 17 گل، بهترین گلزن تیم المپیاکوس در لیگ برتر فوتبال یونان شناخته شد.

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش
بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسرش

افتخارات کریم انصاری فرد

باشگاهی

قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۳–۹۲ به همراه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان ۱۷–۲۰۱۶ به همراه تیم فوتبال المپیاکوس

فردی

آقای گل لیگ برتر خلیج فارس: ۲

حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس: ۲

آقای گل فصل سوپر لیگ فوتبال یونان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶

 الکساندر صوفیا همسر میلیاردر کریم انصاری فرد

یک دختر ۲۳ ساله، با ریشه یونانی-آمریکایی، که روانشناسی را در یک دانشگاه آمریکایی فرا گرفته است، در زمینه دریانوردی وارد عرصه شده و مالک یک شرکت حمل و نقل به نام IMEQ است. شایعاتی از سایت های یونانی به گوش رسیده که کریم انصاری فرد، بازیکن فوتبال ایرانی، پس از پیوستن به تیم المپیاکوس یونان، رابطه عاشقانه‌ای با الکساندر صوفیا کالولیه، دختر یونانی-آمریکایی، دارد و قصد دارند با هم ازدواج کنند. این دو به نقل از روزنامه گل نیوز، به طور مکرر با هم دیدار می‌کنند و حتی تعطیلات کریسمس را با هم در منطقه آلپ اتریش سپری کرده‌اند و تصاویری از این سفر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. به گزارش رسانه های یونانی، خبر از اینجا به گوش رسید که کریم انصاری فرد در سفر تعطیلات سال نو به اتریش، با یک زمرد گرانبها از عزیز دلش الکساندر صوفیا کالولی خواستگاری کرده و جواب مثبتی دریافت کرده است. مراسم این خواستگاری با حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد و تصمیماتی برای مراسم ازدواج نیز گرفته شد. به گفته رسانه های یونانی، همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را بر عهده دارد.

منبع: مجله نو

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×