شنبه , 7 مهر 1403 2024 - 09 - 28 ساعت :
» بیوگرافی » محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش + سوابق ورزشی محمد محبی
محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش
بیوگرافی - مقالات - ورزشی

محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش + سوابق ورزشی محمد محبی

فروردین 17, 1403 80

چکیده ای از بیوگرافی محمد محبی

نام کامل : محمد محبی

زادروز: ۲۹ آذر ۱۳۷۷

زادگاه: برازجان

پست: وینگر

باشگاه کنونی: سپاهان

شمارهٔ پیراهن : ۲۰

شروع فعالیت فوتبالی محمد محبی

از وقتی که کودک بود، علاقه ی شدیدی به فوتبال داشت. از آن زمان، استعدادهای نهفته ی خود را در زمین های خاکی بوشهر نشان می داد. محمد محبی از سال ۱۳۸۹، وقتی ۱۲ ساله بود، با تیم نوجوانان شاهین بوشهر فعالیت فوتبالی خود را شروع کرد و با نشان دادن استعداد فوتبالی بی نظیر خود، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان به میدان رفت. پس از مصدومیت دژاگه، وی به جای او وارد زمین شد و توانست یک گل برای تیم ایران زده و تیمش را به پیروزی برساند.

 محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش
محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش

بازیکن سپاهان اصفهان

در ورزشگاه آزادی و در برابر تیم پرسپولیس، محمد محبی با یک اجرای برتر، توانست دومین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. این گل برای او اهمیت ویژه‌ای داشت و نشان از توانایی و استعداد او در زمینه فوتبال بود. در چهار بازی اخیر تیم سپاهان، محبی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم حضور داشته بود، اما در این دیدار مهم، سرمربی تصمیم گرفت او را به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی خود در بازی برابر پرسپولیس قرار ندهد و جایگزینش را بازیکن دیگری کند. در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم محبی که نخستین گل فصل را زده بود، از عملکرد چشمگیری برخوردار بود. طی سه دیدار اخیر، طلایی پوشان نشان دادند که دارای توانایی هستند. در مصاف با ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان، حامد لک و سوشا مکانی موانعی برای ثبت دومین گل محبی شدند.

با این وجود، محبی به عنوان اولین معاوضه امیرقلعه نویی در مقابل پرسپولیس وارد زمین شد و در دقیقه ۵۲ بازی را آغاز کرد. این بازیکن که عضو تیم امید ایران است، پس از ورود به زمین نشانه‌های خوبی از خود نشان داد و با بهره گیری از آشفتگی در خط دفاعی پرسپولیس، با شوتی قوی از زاویه بسته، گلی به دروازه الیرضا بیرانوند زد. این شوت با قدرت بالایی انجام شد و به درون دروازه رفت، که محبی با تاثیرات مثبت خود در صعود شاهین به لیگ برتر، در حال معرفی خود به هواداران فوتبال در لیگ برتر است.

 محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش
محمد محبی از شروع فوتبال تا درخشش

سوابق ورزشی محمد محبی

محمد محبی، پس از تألق در رقابت‌های لیگ آزادگان ۹۸–۱۳۹۷ با تیم شاهین بوشهر، به تیم سپاهان پیوست. او یکی از بازیکنانی است که با تلاش‌های مربیانی چون مسعود احمدی، در فوتبال بوشهر شکوفا شده است. در هر نقطه‌ای از زمین که حضور داشته، برای تیمش تأثیرگذار بوده و حتی یک گل سر به تیر دروازه را به ثمر رسانده است. او نمونه‌ای برجسته از بازیکنان استعدادهای بوشهری است که برای رسیدن به مراحل بالاتر برای خود تلاش می‌کند.

خانواده محمد محبی

محمد محبی، پسر عبدالحمید، در سرزمین زیبای بوشهر به دنیا آمد. پدرش، یک مهندس کشاورزی فعال و کارمند سازمان جهاد سازندگی است و مادرش، مربی خانه و دلباخته خانواده. هر دو والدین او اصالتا اهل روستای طلحه هستند و او به جز خودش، یک برادر و یک خواهر دارد.

ازدواج محمد محبی

محمد محبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

منبع: مجله نو

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×