سه شنبه , 5 تیر 1403 2024 - 06 - 25 ساعت :
» بیوگرافی » بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی - خواننده - مقالات

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 

فروردین 30, 1403 20

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری)

به گزارش گروه بیوگرافی مجله اینترنتی نو: بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ درخانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد.

نام اصلی: وحید بهادری
نام مستعار: بنیامین
زادروز: ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-تهران
سبک‌ها : موسیقی پاپ
کار(ها): خواننده-آهنگساز

زندگی‌نامه بنیامین بهادری

بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ درخانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به مداحی می‌پرداخت و سپس به صورت حرفه‌ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد.

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری)

 آلبوم‎های بنیامین بهادری

اولین اثر رسمی بنیامین آلبوم ۸۵ نام داشت. این آلبوم که به صورت اتفاقی توسط تنظیم کنندهٔ آلبوم لو رفت، با ترانه دنیا دیگه مثل تو نداره که با نام خاطره‌ها در آلبوم قرار داشت، شروع می‌شد. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن حذف شد.

دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادن بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است.

در مصاحبهٔ منتشر شده از بنیامین در اردیبهشت ۱۳۸۹، علی‌رغم اینکه وی آلبوم ۸۸ را یک آلبوم کاملاً حرفه‌ای قلمداد می‌کند، اما آلبوم ۸۵ را به مراتب موفقتر و بهتر ارزیابی کرده است. این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است.

در سال ۸۴ البومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین و اهل بیتش که توسط فرید احمدی سروده شده بود با صدای بنیامین روی سایت‌ها قرار گرفت که تا به امروز جز پر مخاطب ترین ترانه‌های مناسبتی است.

 کنسرت در آمریکا

بنیامین از ۱ مه ۲۰۱۰ (۱۱ شهریور ۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از:واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور.

بنیامین همچنین در دو مرحله در شهرها و و کشورهای مختلف اروپا از قبیل کلن، لندن، استکهلم، امستردام، هامبورگ و… وهمچنین در قاره استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی به اجرا کنسرت پرداخته‌است.

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری)

 تور سراسر ایران

بنیامین مجموعه آثارش را در توری سراسری که از شیراز و گرگان و ساری تا بندرعباس و ارومیه و.. ادامه داشت برگزار کرد او همچنین صدمین کنسرت خود را در مهرماه سال ۹۲ به صورت رایگان در کنار دریاچه چیتگر تهران برگزار کرد که با استقبال چند ده هزار نفر از مخاطبان او اجرا شد.

مرگ همسر بنیامین

در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحه تصادفی شد. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ ساله اش” بارانا ” وارد نشد اما نسیم حشمتی همسر وی که پشت فرمان ماشین بود جان خود را از دست داد. تاثیر مرگ نسیم حشمتی در زندگی بنیامین بهادی به حدی بود او به یاد او آهنگ یه خونه را آماده کرد.

خواننده بنیامین بهادری

بنیامین بهادری، یکی از خوانندگان محبوب موسیقی ایرانی است که با صدای خاص و قدرتمندش توانسته است قلوب افراد زیادی را به خود جلب کند. او با آهنگ‌هایی احساسی و فوق‌العاده که به زبان فارسی خوانده می‌شوند، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صحنه موسیقی ایران پیدا کند. در این مقاله، به زندگی و آثار بنیامین بهادری پرداخته و تأثیر وی در موسیقی ایران بررسی می‌شود.

زندگی‌نامه بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در سال ۱۹۸۳ در تهران متولد شد. او از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و به همین دلیل در سنین نوجوانی به تحصیل موسیقی پرداخت. وی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه هنر تهران، با انتشار آلبوم اول خود به نام “بی‌قرار” وارد صحنه موسیقی شد و توانست با صدای خاص و قدرتمندش توجه بسیاری را به خود جلب کند.

آثار بنیامین بهادری

بنیامین بهادری تاکنون چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است که هر یک از آن‌ها شامل ترانه‌هایی احساسی و زیبا است. او با آهنگ‌هایی همچون “قوچ”، “جانم فدای اون چشمای تو” و “منو روان” توانسته است محبوبیت بالایی در میان مخاطبانش داشته باشد. صدای قوی و احساسی بنیامین بهادری او را از سایر خوانندگان موسیقی ایران متمایز کرده و به یکی از خوانندگان برجسته و پرطرفدار ایران تبدیل کرده است.

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری)

تأثیر بنیامین بهادری در موسیقی ایران

بنیامین بهادری با صدای خاص و قدرتمندش توانسته است تأثیر بسزایی در موسیقی ایران داشته باشد. او با ترانه‌هایی نو و احساسی، توانسته است قلب افراد زیادی را به خود جلب کند و به یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار ایران تبدیل شود. آهنگ‌های او با متن‌هایی شعری و زیبا، توانسته است تأثیر بسزایی بر مخاطبان داشته باشد و او را به یکی از نام‌آوران موسیقی ایران تبدیل کند.

اجراهای زنده بنیامین بهادری

بنیامین بهادری علاوه بر انتشار آلبوم‌های موسیقی، اجراهای زنده بسیار موفقی هم داشته است. وی در کنسرت‌ها و تورهای موسیقی خود با صدای زنده و قدرتمندش توانسته است تماشاگران را شگفت‌زده کند و او را به یکی از خوانندگان محبوب و معتبر ایران تبدیل کند. اجراهای زنده بنیامین بهادری با انرژی و احساس، همواره توانسته است تأثیر زیادی بر مخاطبانش داشته باشد.

همکاری‌های بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در طول دوره فعالیتش، با خوانندگان و موسیقیدانان مختلفی همکاری کرده است. همکاری‌های او با هنرمندان مختلف، موفقیت‌های بسیاری را برای او به همراه داشته است و توانسته است محبوبیت و شهرت بنیامین بهادری را بالا ببرد.

بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری) 
بیوگرافی خواننده بنیامین بهادری (وحید بهادری)

تأثیر بنیامین بهادری بر نسل جوان

بنیامین بهادری با آهنگ‌های احساسی و زیبای خود، توانسته است تأثیر بسزایی بر نسل جوان ایران داشته باشد. او با متن‌های شعری و موسیقی زیبا، توانسته است احساسات و افکار جوانان را به خود جلب کند و او را به یکی از خوانندگان مورد علاقه جوانان ایران تبدیل کند.

نتیجه‌گیری:

بنیامین بهادری با صدای خاص و قدرتمندش توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صحنه موسیقی ایران پیدا کند. آهنگ‌های او با متن‌های شعری و احساسی، توانسته است قلب افراد زیادی را به خود جلب کند و او را به یکی از خوانندگان برجسته و پرطرفدار ایران تبدیل کند. اجراهای زنده بنیامین بهادری با انرژی و احساس، همواره توانسته است تأثیر زیادی بر مخاطبانش داشته باشد و او را به یکی از خوانندگان محبوب و معتبر ایران تبدیل کند. به طور کلی، بنیامین بهادری یکی از خوانندگان برجسته و پرطرفدار موسیقی ایران است که با آهنگ‌هایش توانسته است جایگاه خاصی در قلب مخاطبانش پیدا کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×