دوشنبه , 11 تیر 1403 2024 - 06 - 30 ساعت :
» اطلاعات عمومی » کشورها » درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو
درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو
کشورها - مقالات

درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو

اردیبهشت 5, 1403 10

درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو: معرفی کامل همراه با عکس از کشور مالدیو و پرچم مالدیو و آشنایی بیشتر با فرهنگ و مردم این کشور پربازدید و زیبا

کشور مالدیو | پرچم مالدیو | مالدیو | جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی مالدیو | فرهنگ کشور مالدیو

پرچم مالدیو

به گزارش گروه کشورها مجله اینترنتی نو:

 با تناسب ۲:۳ در ۲۵ ژوئیهٔ ۱۹۶۵ توسط آن کشور پذیرفته شد.[۱] این پرچم دارای زمینه‌ای سرخرنگ است که یک مستطیل بزرگ سبز رنگ در وسط آن قرار گرفته و هلال ماه سفیدرنگی به‌صورت عمودی و رو به بخش پرواز پرچم در میان این مستطیل سبزرنگ واقع شده است.[۱][۲] پهنای این حاشیه ی سرخ یک چهارم پهنای پرچم و پهنای مستطیل سبز، نصف پهنای پرچم است.[۱] همچنین طول این مستطیل دو سوم طول خود پرچم می‌باشد.

درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو
درباره کشور مالدیو و پرچم مالدیو

طرز تهیه نان کتویی رژیمی

کشور مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای جزایری در اقیانوس هندو است که در جنوب آسیا واقع شده است. این کشور از 26 اتول مرکزی و 1000 جزیره کوچک تشکیل شده است و دارای یک مساحت کوچک اما زیبا است. مالدیو به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود به ویژه به خاطر آبی آبی و صاف و ساحل‌های زیبا و مخملی که دارد. در این مقاله، به بررسی تاریخچه، جغرافیا، فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری این کشور پرداخته خواهد شد.

وزیر انرژی اسراییل: عملیات نظامی در رفح مهم‌تر از عادی‌سازی روابط با عربستان است

تاریخچه مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای باستانی جهان است که از قرون وسطی به وجود آمده است. این کشور در یک مسیر تجاری امواج بین شرق و غرب قرار گرفته بود و تأثیرات فرهنگی مختلفی از شرق و غرب را تجربه کرده است. از آن زمان تاکنون، مالدیو یک دانشنامه زنده از فرهنگ و تاریخ قدیمی است.

تاریخچه مالدیو 
تاریخچه مالدیو

اعلام آماده‌باش در بیمارستان‌های اسراییل

جغرافیا

مالدیو یک کشور جزایری است که در اقیانوس هندو واقع شده است. این کشور از 26 جزیره مرکزی و حدود 1000 جزیره کوچک تشکیل شده است که هر یک دارای زیبایی و جاذبه‌های خاص خود هستند. آب‌های آبی و صاف این کشور یکی از جذابیت‌های اصلی آن است و گردشگران از سراسر جهان به مالدیو می‌آیند تا این زیبایی را تجربه کنند.

جالب ترین ضرب المثل های بلوچی

فرهنگ مالدیو

فرهنگ مالدیوی نشان‌دهنده تنوع و غنای فرهنگی در این کشور است. مردم مالدیو از فرهنگهای مختلفی تأثیر گرفته‌اند و این تنوع در زندگی روزمره، غذاها، موسیقی و هنرهای محلی آنها مشهود است. هر ساله مراسم و جشن‌های مختلفی در مالدیو برگزار می‌شود که گردشگران از این فرصت‌ها برای آشنایی با فرهنگ محلی بهره می‌برند.

فرهنگ مالدیو 
فرهنگ مالدیو

تقویم نجومی 8 اردیبهشت

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

مالدیو به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود به ویژه به خاطر جاذبه‌های طبیعی زیبایی که دارد. زیرآبی‌های مالدیو غنی از زندگی دریایی و کریستالی و مورد علاقه علاقه‌مندان به غواصی و شنا هستند. همچنین، سواحل مخملی و تمیز این کشور جایگاهی برای آرامش و استراحت برای گردشگران ایجاد می‌کنند.

فرهنگ مالدیو 
فرهنگ مالدیو

نتیجه گیری
مالدیو یک کشور زیبا و جذاب با تاریخچه و فرهنگ فراوان است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. از زیرآبی‌های زیبا و غنی تا سواحل مخملی و امن، این کشور میزبانی خوبی برای گردشگران از سراسر جهان فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک مقصدهای زیبا و آرام برای سفر خود هستید، مالدیو یک گزینه عالی خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×