چهارشنبه , 6 تیر 1403 2024 - 06 - 26 ساعت :
» آرشیو » زندگینامه خواننده حمید عسگری
زندگینامه خواننده حمید عسگری
آرشیو - بیوگرافی - خواننده - مقالات

زندگینامه خواننده حمید عسگری

اردیبهشت 10, 1403 00

زندگینامه خواننده حمید عسگری: توضیحات کامل درباره زندگینامه خواننده حمید عسگری بهمراه عکس و آشنایی بیشتر با زندگی خصوصی و هنری این خواننده محبوب

حمید عسگری | خواننده حمید عسگری | زندگینامه خواننده حمید عسگری | بیوگرافی حمید عسگری

زندگینامه خواننده حمید عسگری

حمید عسگری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند .
حمید عسگری متولد 20 مهرماه 1357 است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است و در حال حاضر به همراه دوستش میلاد ترابی (( که اهنگساز است )) در تهران زندگی می کند . دو خواهر و یک برادر دارد . تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است . مجرد است و هنوز فرد مورد علاقه اش را پیدا نکرده است معتقد است ازدواج باعث به ارامش رسیدن انسان ها می شود .
اوایل که البوم او به بازار امد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسگری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد . او می گوید : هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .
صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست داره . غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است . او اصلا اهل اشپزی کردن نیست . وقتی غمگین است می خواند . صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است . یک زمانی عاشق بوده است .

با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است . از میان ترانه ها ” ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد . در صدایش غم خاصی وجود دارد .

نقطه ضعف حمید عسگری این است که زود عصبانی می شود البته عصبانیت های او 5 دقیقه است بعد چنان ارام می شود که انگار نه انگار اتفاقی افتاده است . نقطه قوت حمید هم این است که بی هیچ چشمداشتی احساسش را نثار دیگران می کند انقدر که طرف بی نیاز از محبت می شود .

زندگینامه خواننده حمید عسگری
زندگینامه خواننده حمید عسگری

 

خواننده حمید عسگری

حمید عسگری یکی از خواننده های موفق و محبوب موسیقی ایرانی است که با صدای دلنشین و اجراهای شگفت‌انگیزش، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت موسیقی ایران پیدا کند. او با اجراهای خود در سبک‌های مختلف از پاپ و راک تا موسیقی محلی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و طرفداران زیادی در سراسر ایران و حتی خارج از کشور دارد.

زندگی و حرفه حمید عسگری

حمید عسگری در سال ۱۹۸۰ در شهر تهران متولد شد. او از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و با تلاش و تمرین‌های فراوان، توانسته است به یک خواننده حرفه‌ای تبدیل شود. او در دوران دانشجویی با گروه‌های موسیقی مختلف همکاری کرد و تجربیات متعددی کسب کرد.

زندگینامه خواننده حمید عسگری
زندگینامه خواننده حمید عسگری

 

موسیقی و سبک های مورد علاقه حمید عسگری

حمید عسگری در اجراهای خود از سبک‌های مختلف موسیقی استفاده می‌کند. او از پاپ و راک تا موسیقی محلی و موسیقی الکترونیک، در تمام این سبک‌ها به خوبی عمل می‌کند و توانسته است با تنوع و تجربه‌های متعددش، مخاطبان گسترده‌ای را به خود جذب کند.

زندگینامه خواننده حمید عسگری
زندگینامه خواننده حمید عسگری

آلبوم‌ها و موفقیت‌های حمید عسگری

حمید عسگری تاکنون تعداد زیادی آلبوم منتشر کرده است که همه آنها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده‌اند. آلبوم‌های او شامل ترانه‌های محبوبی هستند که هر کدام با یک استایل خاص و شناخته‌شده به گوش مخاطبان می‌رسد.

 

حضور در کنسرت‌ها و جوایز

حمید عسگری از تعداد زیادی کنسرت در ایران و خارج از کشور به عنوان خواننده اصلی یا همراه با دیگر هنرمندان شرکت کرده است و همیشه با اجراهای شگفت‌انگیزش مخاطبان را شگفت‌زده می‌کند. او همچنین تعداد زیادی جایزه در زمینه موسیقی از جمله بهترین خواننده و بهترین آلبوم را به خود اختصاص داده است.

زندگینامه خواننده حمید عسگری
زندگینامه خواننده حمید عسگری

تأثیر حمید عسگری بر صنعت موسیقی

حمید عسگری با استعداد و تلاش‌های فراوانش، توانسته است تأثیر گذاری بزرگ بر صنعت موسیقی ایران داشته باشد. او با اجراهای خلاقانه و تنوع در سبک‌های مختلف، موسیقی ایران را به یک سطح جدید از شکوه و زیبایی رسانده است.

 

آینده حمید عسگری

حمید عسگری با تجربه و استعدادی که دارد، قطعاً هنوز مسیر طولانی و پر از موفقیت را پیش رو دارد. او همچنین با انگیزه و اشتیاق برای ارائه اجراهای جدید و خلاقانه، همچنان به عنوان یکی از خواننده های برجسته و محبوب موسیقی ایران شناخته می‌شود.

نتیجه گیری

حمید عسگری با تلاش، استعداد و اجراهای شگفت‌انگیزش، موفق شده است جایگاه ویژه‌ای در صنعت موسیقی ایران پیدا کند و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. او با تنوع و تجربه‌های متعددش، همچنان به عنوان یکی از خواننده های برجسته و محبوب موسیقی ایران شناخته می‌شود و مسیر پر از موفقیت خود را ادامه خواهد داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×