چهارشنبه , 6 تیر 1403 2024 - 06 - 25 ساعت :
» آرشیو » بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
آرشیو - بازیگران خارجی - بیوگرافی - مقالات

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

اردیبهشت 13, 1403 20

بیوگرافی کامرون دیاز

به گزارش گروه بیوگرافی مجله اینترنتی نو:

تاریخ تولد : 30 آکوست 1972 در کالیفرنیا ، آمریکا

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت گلدن گلوب بهترین بازیگر زن برای فیلمهای مری یه چیزش شده ، جان مالکوویچ بودن، آسمان وانیلی و دار و دسته های نیویورکی

معرفی کوتاه

کامرون در سال 1972 در کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر کامرون یک کوبایی و مادرش هم اصلیتی آمریکایی – ایتالیایی – آلمانی داشت. او در 16 سالگی به دلیل علاقه بسیار زیادی که به مدل شدن داشت، تصمیم گرفت تا تحصیلاتش را نیمه کاره رها کند و سفری به دور دنیا برای کسب تجربه داشته باشد!. او در این سالها به کشورهایی نظیر ژاپن ، استرالیا ، فرانسه سفر کرد و توانست تجربه های خوبی هم کسب کند. کامرون در 21 سالگی به کشورش بازگشت و توانست در تست بازیگری فیلم ماسک قبول شود و در اولین حضورش در سینما ، در مقابل یکی مشهورترین بازیگران هالیوود یعنی جیم کری قرار بگیرد. موفقیت فیلم ماسک تضمینی بود برای تبدیل شدن کامرون به ستاره سینما، اما وی ترجیح داد تا بجای حضور در فیلمهای پرخرج هالیوودی ، در آثار مستقل و کم خرج حضور داشته باشد تا تجربه بازیگری پیدا کند. بعد از کسب تجربه های لازم ، کامرون توانست نقشی را در فیلم عروسی بهترین دوستم و در مقابل بازیگر توانمندی چون جولیا رابرتز را برعهده گیرد. و پس از آن هم در فیلم پرخرجی به نام فرشتگان چارلی در کنار دریو باریمور و لوسی لیو حضوری پررنگ داشت که سبب شد تا بعد از جولیا رابرتز ، دومین بازیگر زنی باشد که برای بازی در یک فیلم مبلغ 20 میلیون دلار دستمزد می گیرد!.

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

 

نکاتی که درباره کامرون دیاز نمی دانید

گفته می شود که همیشه سر قرار دیر می آید.
پدرش در فیلم « مری یه چیزیش شده » در نقش یک زندانی حضور داشته است.

در سال 1999 یکی از ماموران امنیتی فرودگاه لس آنجلس به دلیل آنکه پاسپورت و مقداری پول از وسائل دیاز برداشته بود ، بازداشت شد.
برای بازی در فیلم Waking the Dead تست داده بود اما جنیفر کانلی به او ترجیح داده شد.

این نکته را هم باید قابل توجه خانواده های ایرانی عرض کنم که خانواده ی دیاز به او اجازه دادند تا به مدت 5 سال دور دنیا را بگردد و به نوعی دنیا دیده شود.4

به مدت 5 سال با یک تهیه کننده برنامه های ویدئویی زندگی می کرد.

یک خواهر بزرگتر به نام شیمن دارد.

در جایی گفته بود : من با پسران زیادی بزرگ شده ام . احتمالا من برای دختران بیشتر شبیه مردان بنظرم خواهم رسید!

گفته می شود زیبایی او به دلیل این است که پدر و مادرش رگه هایی متفاوت و متنوع از نظر نژادی داشته اند و به همین دلیل است که او تا بدین حد زیبا شده است!.

در 30 آگوست سال 2003 که روز تولدش است ، دماغش شکست!

از زمانی که به همراه دریو باریمور در فرشتگاه چارلی حضور پیدا کرد ، با یکدیگر دوست صمیمی شدند.

در سال 1995 در هنگام فیلمبرداری فیلم حس کردن مینوستا، با مت دیلان آشنا شد و این دو رابطه ایی را با یکدیگر آغاز کردند که در سال 1998 از هم پاشید.

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

گفتند که یک گیاه خوار است.

در نوجوانی ، با اسنوپ داگ هم مدرسه ایی بود!

درباره اش می گویند که بازی در فیلم دار و دسته نیویورکی نقطه اوج بازیگری او می باشد!

تا بحال 4 بار دماغش شکسته است!

یکی از دوستان دوران کودگی اش به دلیل قد بلند و لبخند کشیده ایی که کامرون دارد ، به او لقب اسکلت داده بود!

3 سالی هم با جاستین تیمبرلک رابطه داشت.

 

مهمترین فیلمهای کامرون دیاز

Gangs of New York
The Mask

My Best Friend’s Wedding

In Her Shoes

The Holiday

Shrek the Third

There’s Something About Mary

Being John Malkovich

Charlie’s Angels

Vanilla Sky

Shrek

Shrek 2

My Sister’s Keeper

The Box

Shrek Forever After

The Green Hornet

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

 

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

کامرون دیاز یکی از بازیگران محبوب و موفق هالیوود است که با بازی در فیلم‌های معروفی همچون “There’s Something About Mary” و “Charlie’s Angels” شهرت جهانی پیدا کرده است. او با استعداد، زیبایی و شخصیتی جذاب توانسته است به یکی از نام‌آورترین هنرپیشگانان دهه‌های اخیر تبدیل شود. در این مقاله به بررسی زندگی و حرفه حرفه‌ای کامرون دیاز می‌پردازیم.

زندگی خانوادگی و کودکی

کامرون میشل دیاز در تاریخ 30 اوت 1972 در شهر سان دیگو، کالیفرنیا به دنیا آمد. والدین او، بیلی و کیمبرلی دیاز، هر دو از اصل مکزیکی هستند. او دارای خواهر بزرگتر به نام چمپین است. کامرون در خانواده‌ای متوسط و معمولی بزرگ شد و از کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشت.

ورود به صنعت هنر

پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، کامرون به لس آنجلس رفت و به دنبال شروع حرفه بازیگری بود. او ابتدا در تبلیغات تبلیغاتی و کمک در فیلم‌های کوتاه شرکت کرد و سپس به‌طور جدی وارد صنعت هنر شد. نخستین نقش او در فیلم “The Mask” به همراه جیم کری، او را به شهرت رساند.

قدرت بازیگری

کامرون دیاز با بازی در فیلم‌های مختلفی همچون “My Best Friend’s Wedding”، “Being John Malkovich” و “Vanilla Sky” نشان داد که یک بازیگر با استعداد و توانایی بالا است. او همچنین برای نقش‌های خنده‌دار و جذاب در فیلم‌های کمدی شناخته شده است.

بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز
بیوگرافی بازیگر کامرون دیاز

 

زندگی شخصی

در زمینه زندگی شخصی، کامرون دیاز با بازیگر معروف بنجامین باتلر رابطه عاطفی داشته است. او همچنین در سال 2015 با بنجامین مادر شد، اما متأسفانه آنها در سال 2018 جدا شدند. در حال حاضر، کامرون زندگی خصوصی خود را خصوصی نگه می‌دارد و از حضور در رسانه‌ها بی‌تردیده پرهیز می‌کند.

موفقیت‌ها و جوایز

کامرون دیاز در طول حرفه حرفه‌ای خود بسیاری از جوایز و افتخارات را به دست آورده است. او بارها برنده جوایز گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار شده است و در سال 2003 جوایز جایزه جهانی کهکشانی بهترین هنرپیشگان زن را برای فیلم “Gangs of New York” به دست آورد.

تاثیرات فرهنگی

کامرون دیاز با بازی در فیلم‌های محبوب و موفق، تاثیر بسزایی بر فرهنگ جهانی داشته است. او به عنوان یکی از جذاب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود و توانسته است جای خود را در تاریخ هنر و سینما به اثبات برساند.

 

نتیجه‌گیری:

بازیگری کامرون دیاز یکی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین هنرپیشگانان دهه‌های اخیر است. او با استعداد، زیبایی و شخصیتی جذاب، توانسته است محبوبیت و شهرت جهانی بسیاری را به دست آورد. بازی‌های وی در فیلم‌های معروف و جوایز متعددی که از آن برخوردار است، نشان از توانایی و استعداد وی دارد. او در زمینه هنر و سینما تاثیر بزرگی داشته و همچنان ادامه می‌دهد تا موفقیت‌های بیشتری را به دست آورد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مریم هنربخش

همیشه برای من خود نوشتن مهم بوده. خیلی مهم تر از انتشار آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×