چهارشنبه , 6 تیر 1403 2024 - 06 - 25 ساعت :
» آرایشی و بهداشتی » ترفند های آرایشی برای جوانتر دیده شدن
ترفند های آرایشی برای جوان شدن
آرایشی و بهداشتی - آرشیو - مقالات

ترفند های آرایشی برای جوانتر دیده شدن

اردیبهشت 13, 1403 20

آرایش برای جوان شدن

به گزارش گروه آرایشی و بهداشتی مجله اینترنتی نو:
توجه نکردن به رنگ ها یا استفاده از کرم نامناسب هنگام آرایش چهره می تواند سن فرد را بیشتر نشان دهد,ترفند های آرایشی نیز برای جوان تر به نظر رسیدن وجود دارد.برای آشنایی با آن ها با همراه باشید.
همانطور که اشتباهات ناخواسته مانند توجه نکردن به رنگ ها یا استفاده از کرم نامناسب هنگام آرایش چهره می تواند سن فرد را بیشتر نشان دهد,ترفند های آرایشی نیز برای جوان تر به نظر رسیدن وجود دارد.برای آشنایی با آن ها با همراه باشید.

ترفند آرایشی اول

1-از رژ لب های سیاه و بنفش و نارنجی پررنگ استفاده نکنید چون چهره شما پیرتر به نظر میرسد.بهتر است تن ملایمی از قهوه ای در رژلب نارنجی وجود داشته باشد.رژ قرمز هم اگر تن آبی نداشته باشد نارنجی به نظر میرسد.برای داشتن لب های پر رژ لب یا خط لب تان را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن این خط کمی پنکک روی آن بزنید.اگر برق لب استفاده می کنید نباید از حدود لب خارج تر باشد تا چهره شما زیبا و ظریف به نظر برسد.

 

ترفند های آرایشی برای جوان شدن
ترفند های آرایشی برای جوان شدن

ترفند آرایشی دوم

2 – برای آرایش کردن از رژگونه براق استفاده نکنید چون چین و چروک زیر چشم شما را بیشتر نشان می دهد.رژگونه باید نه چرب و نه کاملا خشک باشد.رنگ رژگونه طبیعی و هماهنگ با رنگ پوستتان باشد.اگر می خواهید جای دقیق زدن رژگونه را پیدا کنید باید بگویم وقتی در معرض آفتاب قرار میگیرید پوست شما قرمز می شود و نقاطی از گونه که دچار قرمزی خواهد شد را به یاد بیاورید.آن نقاط طلایی مناسب برای زدن رژگونه هستند.یعنی از کنار استخوان روی گونه ها تا امتداد گوش.کمی از رژگونه را به گردن تان بزنید تا پوست شما هماهنگ شود.

 

ترفند آرایشی سوم

3 – آرایش کردن چشم را فراموش نکنید و همیشه از رنگ های ملایم برای روز و از رنگ های تیره برای آرایش شب استفاده کنید.

ترفند آرایشی چهارم

4 – سایه چشم تاثیر زیادی در جوان شدن چهره دارد, روی پلک سایه قهوه ای روشن یا خاکستری بزنید.گوشه پلک را با سفید مات سایه بزنید.ریمل و خط چشم مشکی را در آرایش کردن فراموش نکنید.

ترفند های آرایشی برای جوان شدن
ترفند های آرایشی برای جوان شدن

ترفند آرایشی پنجم

5 – از کرم های روغنی و براق برای آرایش کردن استفاده نکنید چون چروک و لک و پیری پوست شما را بیشتر نشان میدهد.

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت یکی از اصولی ترین و مهم ترین مراحل در زندگی روزمره دختران است. با آرایش مناسب، هر دختر می‌تواند زیبایی طبیعی خود را بیشتر بیان کند و اعتماد به نفس بیشتری به خود دهد. اما آرایش صورت یک هنر است که نیازمند آموزش و تمرین مداوم است. در این مقاله به بررسی نکات و تکنیک‌های ضروری برای آرایش صورت دخترانه می‌پردازیم.

انتخاب محصولات مناسب

یکی از مهمترین مراحل در آرایش صورت، انتخاب محصولات مناسب است. انتخاب رژلب، پنکیک، رژ گونه و سایه چشم مناسب به تناسب رنگ پوست و مو و شکل چهره بسیار مهم است. همچنین باید توجه داشت که انتخاب محصولات با کیفیت و مورد تایید متخصصان آرایشی و بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

ترفند های آرایشی برای جوان شدن
ترفند های آرایشی برای جوان شدن

تمیزی پوست

قبل از شروع آرایش، حتما باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید. استفاده از یک لوسیون تمیز کننده و یا آب گرم برای شستشوی پوست، می‌تواند باعث حذف زهره و آلودگی های روزانه شود و پوست را برای آرایش آماده کند.

استفاده از پنکیک و کانسیلر

استفاده از پنکیک و کانسیلر برای پنهان کردن عیوب پوست و ایجاد زیر پوشش مناسب برای آرایش، بسیار حیاتی است. با استفاده از این دو محصول می‌توانید پوست خود را صاف و بدون عیوب نشان دهید.

 

ابروها

ابروها یکی از مهمترین عوامل در زیبایی چهره هستند. با استفاده از قلم ابرو و گرد کردن آن‌ها به شکل مناسب، می‌توانید چهره خود را به زیبایی بیشتری برسانید.

رژلب و رژ گونه

استفاده از رژلب و رژ گونه برای ایجاد رنگ و جلوه مناسب در چهره بسیار مهم است. با انتخاب رنگ‌های مناسب و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، می‌توانید یک آرایش زیبا و جذاب برای خود ایجاد کنید.

ترفند های آرایشی برای جوان شدن
ترفند های آرایشی برای جوان شدن

سایه چشم

استفاده از سایه چشم برای تیرگی و عمق بیشتر چشمان بسیار مهم است. با انتخاب رنگ‌های مناسب و استفاده از تکنیک‌های صحیح، می‌توانید چشمان خود را به زیبایی بیشتری بیان کنید.

 

نتیجه گیری:
آرایش صورت یک هنر است که نیازمند تمرین و آموزش مداوم است. با رعایت نکات و تکنیک‌های ضروری، هر دختر می‌تواند زیبایی طبیعی خود را بیشتر بیان کند و با اعتماد به نفس بیشتری، به جامعه مردم خود را نشان دهد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

رضا امیری

هر اتفاقی را بهانه ای برای نوشتن ببینید. با هر مسئله ای که برایتان پیش می آید مواد اولیه یک نوشته خوب را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×