شنبه , 7 مهر 1403 2024 - 09 - 28 ساعت :
» آرایشی و بهداشتی » جدیدترین راهنمای استایل لباس مردانه برای عروسی مختلط
استفاده از کت و شلوار به عنوان بهترین لباس مردانه برای عروسی مختلط - تصویر 1
آرایشی و بهداشتی - زندگی و سرگرمی - مد و لباس

جدیدترین راهنمای استایل لباس مردانه برای عروسی مختلط

شهریور 17, 1403 20

به گزارش مجله نو: شاید در نگاه اول مناسب ترین لباس مردانه برای عروسی مختلط کت و شلوار باشد. اما برای این مراسم شما می توانید از استایل های اسپرت نیز بهره بگیرید. ترکیب لباس هایی چون کت تک با رنگ خاص با یک شلوار اسکینی/ اسلیم فیت یا پوشیدن ست جلیقه و شلوار برای این مراسم انتخاب های بی نظیری است.

در ادامه انواع استایل کلاسیک، اسپرت، رسمی و … را همراه با بهترین اکسسوری و عطری که شما را در خاطره ها ماندگار می کند، بررسی کرده ایم.

نکته: به این موضوع توجه داشته باشید که در کنار یک استایل خوب، آنچه شما را خاص از سایر حاضرین در مراسم می کند، داشتن یک اکسسوری یا امضای عطری است که متمایزتان نماید. مثلا استفاده از رایحه های گرم یا سرد پرطرفدار مثل ادکلن دانهیل قهوه ای، ساواج، آزارو آبی برای این موضوع پیشنهاد می شود.

استفاده از کت و شلوار به عنوان بهترین لباس مردانه برای عروسی مختلط - تصویر 1
استفاده از کت و شلوار به عنوان بهترین لباس مردانه برای عروسی مختلط – تصویر 1

بهترین لیست لباس مردانه برای عروسی مختلط ویژه جوانان

بهترین لباس ها و استایل های مردانه برای شرکت در عروسی های مختلط، عبارت هستند از:

استایل کلاسیک، بهترین لباس مردانه برای عروسی

استایل کلاسیک می تواند راحتترین و جذابترین گزینه برای روز عروسی عزیزان شما باشد. اگر هیچ ایده ای برای پوشیدن لباس ندارید، استایل های کلاسیک مثل کت و شلوار پارچه ای، تاکسیدو یا کتان می تواند جذابیت مردانه شما را بالا ببرد.

استفاده از انواع کت وشلوار ست برای عروسی - تصویر 2
استفاده از انواع کت وشلوار ست برای عروسی – تصویر 2

اکسسوری مناسب برای استایل کلاسیک

در صورتی که کت و شلوار را انتخاب کرده اید، حتماً از یک کراوات به عنوان اکسسوری استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را افزایش دهید.

برای کت و شلوار کلاسیک، معمولا از پیراهن های ساده سفید رنگ استفاده می شود. برای کروات هم می توانید از مدل های ساده یا طرح دار بهره بگیرید، چون این کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

در صورتی که کت و شلوارهای رنگی را انتخاب کرده اید، به هماهنگی رنگ های به کاررفته در وسایل خود توجه داشته باشید تا شیکتر به نظر برسید.

همچنین استفاده از دکمه های سر آستین، مربعی یا دایره ای شیک و مدرن می تواند نمای استایلتان را تکمیل نماید.

استفاده از دکمه سر آستین برای خاص کردن استایل - تصویر 3
استفاده از دکمه سر آستین برای خاص کردن استایل – تصویر 3

عطر مناسب برای استایل کلاسیک

برای استایل کلاسیک، می توانید از رایحه های زیر استفاده کنید.

  • ادکلن دانهیل قهوه ای
  • ادکلن با کارات رژ قرمز
  • عطر ساواج دیور

فراموش نکنید که رایحه ای که از خود در جمع به جا می گذارید، بخشی از استایل شما است! بنابراین ادکلن خود را نیز با دقت انتخاب کنید.

بهره گرفتن از عطرهای پرطرفدار، به عنوان امضای عطری خود در مراسم - تصویر 4
بهره گرفتن از عطرهای پرطرفدار، به عنوان امضای عطری خود در مراسم – تصویر 4

استایل بدون کت، پرطرفدارترین استایل اسپرت

یکی دیگر از انواع سبک های پوشش مردانه پرطرفدار برای مجالس عروسی استایل بدون کت است. اغلب آقایان ترجیح می دهند که به محض ورود به یک مهمانی کت خود را کنار بگذارند یا اصلاً از همان ابتدا کت را نپوشند. اگر شما تصمیم به انجام این کار گرفته اید، باید تاکید بیشتری روی پیراهن خود داشته باشید.

پیراهن های نخی مردانه به رنگ سفید، پاستلی، آبی روشن و شیری بهترین گزینه برای تکمیل این نوع استایل هستند.

شما برای شلوار خود می توانید انواع مدل های پارچه ای یا کتان را انتخاب کنید. کفش مناسب برای این استایل هم کفش های دربی یا آکسفورد هستند.

اکسسوری مناسب استایل بدون کت

استفاده از کراوات در این استایل کاملاً سلیقه ای است، بنابراین اگر به کروات علاقه دارید، این اکسسوری زیبا را هم به استایل خود اضافه کرده و تبدیل به ستاره جمع شوید.

پیراهن و شلوار باید در این سبک از استایل کاملاً اتو خورده و بدون چین و چروک باشد، چون در معرض دید هستند. همچنین شما می توانید آستین های پیراهن خود را تا بزنید تا استایلی خاصتر داشته باشید. در این استایل از پیراهن های چسب تر استفاده کنید.

مناسب ترین عطر برای استایل بدون کت

با توجه به اینکه استایل بدون کت، جزو دسته بندی استایل های اسپرت محسوب می شود، بهترین عطرهای مردانه برای این استایل به شرح زیر است:

  • آلفرد دانهیل دیزایر بلو
  • آکوا بولگاری
  • جگوار کلاسیک بلک
استفاده از سبک استایل اسپرت، بدون کت - تصویر 5
استفاده از سبک استایل اسپرت، بدون کت – تصویر 5

استایل با جلیقه، یک استایل اسپرت رسمی

جلیقه یکی از لباس های مناسب برای جشن ها و عروسی است، به خصوص اگر مراسم مختلط باشد. شما می توانید با ست های زیبای کت و شلوار و جلیقه در شب عروسی یک تیپ یونیک داشته باشید. حتی امکان استفاده نکردن از کت در این استایل هم وجود دارد، یعنی فقط پیراهن، شلوار و جلیقه را پوشیده و در جمع حاضر شوید.

برخی اعتقاد دارند در این استایل اسپرت، پوشیدن پیراهن به تنهایی استایل را ساده و بی روح نشان می دهد، بنابراین در اینجا فقط یک جلیقه زیبا می تواند به استایل آنها رنگ و لعاب ببخشد. شما باید تناسب رنگ و طرح بین جلیقه و شلوار را رعایت کنید تا هارمونی زیبایی بین آنها به وجود بیاید.

استفاده از جلیقه با شلوار کتان - تصویر 6
استفاده از جلیقه با شلوار کتان – تصویر 6

اکسسوری برای استایل اسپرت با جلیقه

  • پیراهنتان ساده نباشد و سر آستین های آن حتما از دکمه سر آستین استفاده کنید.
  • استفاده از ساعت های هوشمند یا صفحه گرد بزرگ با بند چرمی نیز می تواند تکمیل کننده این استایل باشد.
  • حتما در این استایل نیمه رسمی از کفش های مردانه رسمی استفاده کنید.

استفاده از عطرهای زیر در استایل با جلیقه نیز پیشنهاد می شود.

  • آزارو کروم لجند آبی
  • کرید اونتوس مردانه
  • عطر دانهیل قهوه ای اصل
استفاده از استایل اسپرت با جلیقه با شلوار پارچه ای و جین - تصویر 7
استفاده از استایل اسپرت با جلیقه با شلوار پارچه ای و جین – تصویر 7

شیک ترین تیپ مردانه، کت تک با شلوار جین راسته

برخی آقایان به استایل های کلاسیک علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند که با یک استایل اسپرت در جشن عروسی حاضر شوند. برای این دسته از افراد پیشنهاد می دهیم که به سراغ استایل های امروزی مثل ست کت کتان با شلوار جین راسته بروند.

شما می توانید متناسب با فصلی که در آن قرار دارید، در این استایل، زیر کت یک تیشرت یا یقه اسکی هم بپوشید تا تیپی امروزی و البته زیبا داشته باشید.

تیشرت های سفید رنگ برای زیر کت گزینه ای جذاب هستند، اما شما می توانید متناسب با رنگ بندی کت و شلوار خود رنگ تیشرت را هم انتخاب کنید.

تیپ پسرانه جدید، کت چهارخانه با شلوار لی

اگر می خواهید کاملاً از فضای استایل های کلاسیک فاصله بگیرید، پیشنهاد می دهیم که برای شب عروسی استایل جین داشته باشید. مثلاً پوشیدن یک پیراهن ساده سفیدرنگ به همراه کت چهارخانه و شلوار لی می تواند استایل شما را متفاوتتر از همه نشان دهد.

البته توصیه می کنیم که هارمونی بین طرح ها و رنگ های لباس ها را رعایت کنید و با استفاده از رنگ بندی های ساده اما جذاب زیبایی استایل خود را به رخ دیگران بکشید.

استفاده از کت چهارخونه با شلوار جین - تصویر 8
استفاده از کت چهارخونه با شلوار جین – تصویر 8

ست کت و شلوار با کفش اسنیکر

شاید فکر کنید استفاده از کتانی اسنیکر برای تکمیل استایل اسپرت پسرانه در شب عروسی غیرممکن به نظر می رسد، اما صنعت مد تمام مرزها را از بین می برد و این روزها این استایل بسیار ترند شده است. اگر به این استایل علاقه دارید، با کتانی های برند جذابیت تیپ خود را بالا ببرید؛ کتانی هایی از برند آدیداس یا نیوبالانس می توانند گزینه ای مناسب باشند.

لیست بهترین اکسسوری های لباس مردانه برای عروسی مختلط

علاوه بر نوع لباس، نوع اکسسوری هایی که برای شرکت در مراسم عروسی انتخاب می کنید هم روی جذابیت شما تاثیر زیادی دارند. بهترین اکسسوری ها برای استایل شب عروسی عبارتند از:

  • کمربند: استفاده از کمربند به خصوص زمانی که شلوار اندازه شما نیست یا از کت استفاده نمی کنید، اهمیت زیادی دارد. کمربندهای مردانه چرمی با سگک های ساده گزینه مناسبی برای تکمیل استایل در روز عروسی هستند.
  • پاپیون: برخی آقایان به جای کراوات ترجیح می دهند که از پاپیون استفاده کنند که این کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
  • پوشت: پوشت را داخل جیب روی سینه کت قرار می دهند. این اکسسوری زیبا می تواند به استایل شما شخصیت ببخشد. شما می توانید پوشت را در انواع مدل های تک رنگ یا طرح دار بخرید.
استفاده از پوشت به عنوان یک اکسسوری خاص - تصویر 9
استفاده از پوشت به عنوان یک اکسسوری خاص – تصویر 9
  • ساس بند: ساس بندها یا ساسپندرها اکسسوری های مردانه ای هستند که گویی فراموش شده اند، اما هنوز هم می توانند جذابترین استایل ها را برایتان به ارمغان بیاورند. در انتهای ساس بندها از گیره های فلزی استفاده می شود تا بتوان آنها را به کمر شلوار متصل کرد. اگر به ساس بند علاقه دارید، این اکسسوری گزینه ای عالی برای حضور در شب عروسی است.
  • گیره کراوات: اگر کراوات شما روی پیراهن حرکت می کند، از گیره های مخصوصی استفاده کنید که آن را جای خود ثابت نگه می دارند. این گیره ها استایل شما را جذابتر هم نشان می دهند.
  • داشتن صورت گرد: با توجه به اینکه آقایان با صورت گرد، بسیار سخت مدل موی مناسب خود را پیدا می کنند و آرایش موها در بهتر دیده شدن استایل تاثیر زیادی دارد، به این افراد پیشنهاد می کنیم علاوه بر استفاده از اکسسوری های بالا، از ترندترین مدل مو برای صورت گرد مردانه برای آرایش چهره خود بهره بگیرند تا استایل شان ویژه تر به نظر بیاید.
استفاده از گیره کروات به عنوان اکسسوری - تصویر 10
استفاده از گیره کروات به عنوان اکسسوری – تصویر 10

انتخاب لباس مردانه برای عروسی مختلط، انتخابی مهم و اساسی

انتخاب لباس مردانه برای عروسی مختلط بسیار مهم است، چون باید در جمع خانواده، دوستان و آشنایان حاضر شوید، بنابراین باید بهترین استایل را داشته باشید. شما می توانید در بین تنوع گسترده لباس های مردانه برای شب عروسی کاملاً سلیقه ای عمل کنید و از بین آنها لباس های مختلفی را بپوشید.

استایل های رسمی مانند کت و شلوار یا سبک اسپرت مثل جلیقه و شلوار گزینه های مناسبی برای لباس مردانه برای عروسی مختلط هستند تا تیپ شما را در مراسم خاص نمایند.

در این گزارش علاوه بر لباس هایی که می توانید در شب عروسی با یکدیگر ست نمایید، اکسسوری و عطرهای مناسب هر استایل را بررسی و پیشنهاداتی به شما داده ایم. با پوشیدن هر یک از این لباس ها می توانید توجه همه را به خود جلب کرده و در یادها باقی بمانید.

منبع: magazineno

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

رضا امیری

هر اتفاقی را بهانه ای برای نوشتن ببینید، با هر مسئله ای که برایتان پیش می آید یک نوشته خوب بسازید، خدا همراه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×