جمعه , 6 مهر 1403 2024 - 09 - 26 ساعت :
» اخبار » آلمان از دادن موشک‌های کروز دور برد به اوکراین امتناع کرد
آلمان از دادن موشک های کروز دور برد به اوکراین امتناع کرد
اخبار - جهان

آلمان از دادن موشک‌های کروز دور برد به اوکراین امتناع کرد

شهریور 24, 1403 10

دولت آلمان روز جمعه تاکید کرد که همچنان تصمیمی برای ارائه موشک‌های کروز دوربرد «تائوروس» به اوکراین ندارد و در این خصوص تغییری ایجاد نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از هشدارهای روسیه به کشورهای غربی در خصوص دادن. مجوز حملات به خاک روسیه با استفاده از تسلیحات غربی، دولت آلمان نیز موضع خود را اعلام کرد.

«استفن هبستریت» سخنگوی دولت آلمان، پس از جلسه کابینه، اظهار داشت. که تصمیم صدراعظم آلمان، «اولاف شولتز»، برای ارسال نکردن موشک‌های تائوروس به اوکراین همچنان پا بر جاست و هیچ تغییری در این تصمیم دیده نمی‌شود. او در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: «گمانه‌زنی‌های مطرح شد در مورد این تسلیحات بی‌پایه است؛ زیرا این موشک‌ها هیچ‌گاه به اوکراین داده نشدند.»

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، هبستریت تصریح کرد که آلمان از زمان صدور مجوز استفاده محدود از تسلیحات آلمانی در نزدیکی منطقه خارکیف، هیچ تغییری در سیاست‌های خود ایجاد نکرده است. او در پاسخ به سوالی درباره موشک‌های کروز دوربرد گفت: «صدراعظم در این موضوع کاملاً استوار است و موضع او بدون تغییر باقی می‌ماند.»

در همین حال، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز امروز تصریح کرد. که روسیه مطمئن است هشدارهای ولادیمیر پوتین درباره پیامدهای حملات احتمالی به عمق خاک روسیه به گوش مقامات غربی رسیدند.

فارماکولوژی یا داروشناسی

عرق بدن

به این نوشته امتیاز بدهید!

رضا امیری

هر اتفاقی را بهانه ای برای نوشتن ببینید، با هر مسئله ای که برایتان پیش می آید یک نوشته خوب بسازید، خدا همراه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×