سایپا وعده «سامانه اطلاعرسانی برخط به مشتریان» را داد
به گزارش وبسایت مجله خبری نو، شرکت خودروسازی سایپا وعده داد سامانهای آنلاین برای اطلاعرسانی شفاف و لحظهای به مشتریان راهاندازی کند. این وعده پس از ثبت یک درخواست در سامانه “فارس من” داده شد.
علی اکبر حبیب زاده مدیرعملیات فروش سایپا در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت که شرکت به زودی زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات آنلاین به خریداران را فراهم میکند. این اقدام با هدف ارتقاء شفافیت در اطلاعرسانی به مشتریان و بهبود روند پیگیری امور مربوط به قراردادها، فاکتورها و خدمات پس از فروش انجام میشود.
امضا کنندگان یک پویش که در سامانه خبرگزاری فارس ثبت شد، یکی از جدیترین انتقادات به شرکت خودروسازی سایپا را عدم شفافیت در اطلاعرسانی به مشتریان و روند کند و مبهم پیگیری امور مربوط به قراردادها، فاکتورها و خدمات پس از فروش دانستند. آنها همچنین خواستار در دسترس بودن دادههای مربوط به زمان دقیق فاکتور شدن خودرو، وضعیت جریمه تأخیر، پیامکهای رسمی دریافتی، امکان مشاهده تبدیلهای فعال، بخشنامهها، قراردادها و اسناد مربوط به بیمهنامهها به صورت آنلاین و شفاف شدند.
این دادهها در سامانههای داخلی سایپا ثبت شدهاند، اما مشتریان برای دریافت آنها باید مسیرهای پرپیچ و خم اداری، تماسهای تلفنی متعدد یا مراجعه حضوری به نمایندگیها و معاونت فروش را طی کنند.







